Breman streeft er naar om in 2025 energiepositief te zijn en wil dit begrip graag meer claimen en ook anderen hierin stimuleren. Dit doen we met de campagne ‘Iedereen energiepositief’. Benieuwd naar wat de campagne inhoudt en hoe jij zelf energiepositief kunt zijn in 2025? Klik dan op ‘Over iedereen energiepositief’.

Breman streeft er naar om in 2025 energiepositief te zijn en wil dit begrip graag meer claimen en ook anderen hierin stimuleren. Dit doen we met de campagne ‘Iedereen energiepositief’. Benieuwd naar wat de campagne inhoudt en hoe jij zelf energiepositief kunt zijn in 2025? Klik dan op ‘Over iedereen energiepositief’.

Yes, ons dashboard is live!

Iedereen energiepositief. Dat is mooi gezegd, maar hoe meten we dat? We geven meer energie terug dan het kost aan medewerkers, klanten en aarde. Zo staat het in onze visie. Logisch dus dat we concrete doelen stellen op die drie gebieden. In de herijkte strategie hebben we dat samen uitgewerkt. Graag lichten we dit dashboard toe. Het komt ook terug in de jaarplannen.

Yes, ons dashboard is live!

Iedereen energiepositief. Dat is mooi gezegd, maar hoe meten we dat? We geven meer energie terug dan het kost aan medewerkers, klanten en aarde. Zo staat het in onze visie. Logisch dus dat we concrete doelen stellen op die drie gebieden. In de herijkte strategie hebben we dat samen uitgewerkt. Graag lichten we dit dashboard toe. Het komt ook terug in de jaarplannen.