Heb je een storing aan je cv-installatie, warmtepomp of ventilatiesysteem? Dat komt nooit gelegen. Op deze pagina vind je meer informatie over de verschillende soorten installaties. Ook wat je kunt doen bij een storing en de bijbehorende veelgestelde vragen. Kom je er niet uit? Wij staan 365 dagen, 24 uur per dag voor je klaar.
Als je een service- en onderhoudsabonnement bij ons hebt, word je zo snel mogelijk geholpen. Kan je installatie niet meer gemaakt worden, dan zorgen wij dat er een nieuwe komt. Ook als je geen service- en onderhoudsabonnement bij Breman hebt, zorgen we voor een passende oplossing.
Storing aan de cv-ketel
Heb je een storing aan de cv-ketel? Kijk dan voor meer informatie over de storing en wat je eraan kunt doen op deze pagina:
Storing aan de warmtepomp
Heb je een storing aan de warmtepomp? Kijk dan voor meer informatie over de storing en wat je eraan kunt doen op deze pagina:
Storing aan het ventilatiesysteem
Heb je een storing aan het ventilatiesysteem? Kijk dan voor meer informatie over de storing en wat je eraan kunt doen op deze pagina:
Veelgestelde vragen
Je kan een perilex stekker heel makkelijk herkennen. Wanneer je de stekker uit het stopcontact haalt zie je dat deze er anders uitziet dan een normale stekker. Een perilex stekker is bedoeld voor een driestanden schakelaar. Je kan dit gerust zelf controleren.
Als je een service- en onderhoudsabonnement hebt bij Breman, word je zo snel mogelijk geholpen. In noodgevallen (bijvoorbeeld bij een gaslek) helpen we altijd direct. Bij extreme drukte proberen we minder urgente storingen (zoals een lichte lekkage bij een radiator) op een later tijdstip uit te voeren. Zo kunnen we garanderen dat onze klanten niet zonder verwarming en warm water zitten.
Een storing kan je melden door te bellen naar: 0900 – 821 21 74 (lokaal tarief).
Voor minder dringende storingen kan je een formulier invullen. We nemen binnen 24 uur contact met je op (tijdens kantooruren).
Heb je binnen 48 uur een afspraak met ons? Bel dan met telefoonnummer 0900 – 821 21 74 (lokaal tarief).
Voor afspraken die verder in de toekomst liggen kan je een formulier invullen, bellen mag uiteraard ook. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.